Novoferm няма да вземе участие в BAU – водещо в света търговско изложение за архитектура, строителни материали и системи, което е планувано да се проведе в Мюнхен през януари 2021 г. Компанията взе това решение поради непредсказуемото по-нататъшно развитие на пандемията от COVID – 19.
„Не беше лесно да вземем това решение, но не можем да сме сигурни и да предвидим какво ще е развитието и ситуацията в действителност през януари. На този етап не можем да направим надеждна прогноза по отношение на това дали присъствието на изложението ще бъде възможно без рискове за здравето и без ограничения за бъдещите и настоящите ни клиенти и колеги. Здравето на всички е приоритет номер едно за Novoferm.“, казва Райнер Шакман, изпълнителен директор на Novoferm „След претегляне на всички фактори, смятаме, че да отменим участието си в изложението е правилната стъпка и дава сигурност на всички участници.“
Като един от водещите европейски доставчици на метални врати, гаражни врати, индустриални системи и товаро-разтоварни решения, Novoferm традиционно е представен на изложението с един от най-големите щандове. Търговски панаир с такъв мащаб е свързан със значителни усилия и изисква подготовка, която отнема много време. И тази година екипът на Novoferm, отговорен за представянето на изложението, работи месеци наред, за да представи отново акцентите и новостите при продуктите на немските и международните гости на BAU през 2021 година.
„За нас като компания със силно международно присъствие личния контакт с клиентите и партньорите ни от цял свят е една от основните причини за участие в световното търговското изложение BAU. В настоящата ситуация считаме, че именно личният контакт е изложен на риск по отношение на възможните ограничения за пътуване и строгите мерки за безопасност. BAU с изисквания за спазване на дистанция, стриктни хигиенни изисквания и официални разпоредби не съответства на характера на търговското изложение и то няма да бъде същото „, продължава Г-н Шакман, „Сега ще се съсредоточим върху проектите и мерките, които са необходими, за да бъдем по-добре позиционирани за нашите клиенти по-време и след кризата“.